Renta Group on valittu vuoden konevuokraamoksi European Rental Awardseissa

Renta Group Oy on voittanut ’Large Rental Company of the Year’ -palkinnon arvostetussa European Rental Awards -kilpailussa. Kilpailun tuomaristo mainitsi perusteluissaan, että Renta onnistui vuonna 2022 kasvattamaan liiketoimintaansa merkittävästi, parantamaan kannattavuuttaan ja laajentumaan uusille markkina-alueille.

”Olemme erittäin iloisia ja kiitollisia tästä tunnuksesta”, kommentoi Renta Groupin toimitusjohtaja Kari Aulasmaa. ”Tämä tunnustus on osoitus sitoutuneen tiimimme kovasta työstä ja asiakaslähtöisestä lähestymistavastamme. Haluan kiittää koko Rentan henkilöstöä heidän ammattitaidostaan ja omistautumisestaan, jotka mahdollistavat tämänkaltaisen menestyksen.”

”Jatkamme alan eteenpäin viemistä ja pyrimme jatkossakin olemaan suunnannäyttäjiä konevuokrausalalla. Katsomme innolla tulevaisuuteen ja jatkamme sitä kehitystyötä, joka on tuonut meidät tähän pisteeseen,” Aulasmaa jatkaa.

Renta Group haluaa kiittää kaikkia asiakkaitaan, yhteistyökumppaneitaan ja työntekijöitään tuesta ja luottamuksesta. Yhtiö lupaa edelleen kehittää palveluitaan ja tarjota asiakkailleen parasta mahdollista vuokrauskokemusta.