Kun asiakas on tyytyväinen, näitäkin miehiä naurattaa

Kuopion toimipiste muutti huhtikuussa 2019 uusiin toimitiloihin Kuopion Kolmisopeen. Alue on keskeinen paikka Kuopiossa jossa on tarjolla monenlaisia kauppoja ja palveluita. Paikallisuus on Rentalle tärkeä arvo ja konevuokraamon tuleminen muiden palveluiden läheisyyteen on osa tätä.

Apua yllättäviinkin tilanteisiin

Kuopion Rentassa kumppanuus tarkoittaa myös sitä, että apua ja palvelua on tarjolla myös silloin, kun koneille tulee yllättäen tarvetta.

– Meillä on kuljetuskumppani, jonka kanssa huolehdimme työkalut aamulla aikaisin työmaille. Meillä on tarvittaessa myös valmius reagoida nopeastikin, mikäli tilanne niin vaatii. Esimerkiksi silloin kun Jynkän koulussa sattui iso vesivahinko, minulle tuli puhelinsoitto sunnuntaina iltapäivällä. Olin silloin Tampereella, mutta tarvittavat työvälineet olivat koululla puolen tunnin päästä soitosta, Malinen muistelee.

Joustoa löytyy tarvittaessa myös Rentan muilta toimipisteiltä.

– Esimerkiksi eilen myöhään iltapäivällä asiakkaamme soitti, että tarvitsee juuri tiettyjä koneita, joita meillä ei Kuopiossa ollut. Soitimme Tampereen toimipisteelle, josta ne oli saman tien viety rekkaterminaaliin ja olivat heti seuraavana aamuna Kuopiossa asiakkaallamme.

”Teemme työtä asiakkaita, emme toisiamme varten”

Kuopion Renta työllistää 6 henkeä, joista kaikki osallistuvat asiakaspalvelutyöhön.

– Olemme selvästi tehneet asioita täällä Kuopiossa oikein, sillä olemme voimakkaassa kasvussa. Paikallisuus ja hyvä palvelu ovat meille tärkeää, sillä asiakkaita varten me tätä työtä teemme, emme toisiamme.

Kuopion Renta on toiminut Suvannonkadulla huhtikuun alusta lähtien ja henkilökunta viihtyy uusissa tiloissa paremmin kuin hyvin.

– Tänne on asiakkaidenkin helppo tulla, motarilta pääsee nopeasti pihaamme, jossa mahtuu hyvin liikkumaan autoilla ja rekoilla.

Renta fakta

Renta on toiminut kaksi vuotta Kuopiossa, jossa se työllistää kuusi vakituista työntekijää.

Toimipiste sijaitsee Kolmisopessa Suvannontie 9:ssä.