Asiakastyytyväisyyskyselyn 2023 tulokset: Asiakkaat suosittelevat ja arvostavat palveluitamme

Vuoden 2023 asiakastyytyväisyyskyselymme on nyt suoritettu ja olemme iloisia voidessamme jakaa tulokset kanssanne.

Kyselyyn osallistui asiakkaitamme laajasti eri kokoluokan yrityksistä, mikä tarjoaa meille kattavan näkemyksen palveluidemme vaikutuksesta. 

Yli 70 % asiakkaistamme ilmoitti olevansa valmiita suosittelemaan palveluitamme muille, mikä nosti suositteluindeksimme (NPS) +61 pisteeseen asteikolla -100 – +100.  

Asiakkaidemme antama kokonaisarvosana palveluillemme oli 4,4/5. Tämä arvosana kattaa eri osa-alueet, kuten palvelun laadun, lupauksien pitämisen, kaluston, laskutuksen, työmaapalvelut, tarjoukset ja digipalveluiden tuottaman lisäarvon. 

Asiakaspalautteessa korostui henkilökuntamme helppo tavoitettavuus, asiantuntemus ja palvelualttius. Asiakkaamme kiittelivät myös toimitustemme ajallista täsmällisyyttä ja vastaavuutta tilauksiin.  

Vaikka suurin osa palautteesta oli myönteistä, olemme kiinnittäneet huomiota myös rakentavaan palautteeseen. Erityisesti laskutuksen selkeys ja oikeellisuus sekä kaluston saatavuus nousivat esille kehityskohteina ja olemme sitoutuneet näiden alueiden jatkuvaan parantamiseen.  

Sydämelliset kiitokset kaikille asiakkaillemme, joiden arvokas palaute auttaa meitä kehittämään toimintaamme entistä paremmaksi. Teidän ansiostanne voimme jatkaa matkaamme kohti laadukkaampaa palvelua ja asiakastyytyväisyyttä. Haluamme lunastaa joka päivä lupauksemme luottamuksen arvoisina ammattilaisina.