Työpaikat

Etsimme jatkuvasti uusia renttaajia kasvavaan joukkoomme. Hae avointa työpaikkaa tai lähetä meille avoin hakemus.

AVOIMET TYÖPAIKAT

Taloushallinnon kesätyöntekijä, Tuusula

Renta Telineet Oy jatkaa vahvaa kasvuaan alansa huippuosaajana Suomessa. Tarjoamme laajan valikoiman rakennustelineitä ja sääsuojia sekä näihin liittyvät asennus- ja purkutyöt. Työllistämme 56 henkilöä ja lisäksi noin 120 aliurakoitsijan työntekijää. Asiakkaamme arvostavat osaamistamme sekä innostunutta ja työhön sitoutunutta yhteistyökumppanuuttamme.

Haemme kasvavaan joukkoomme TALOUSHALLINNON KESÄTYÖNTEKIJÄÄ Tuusulaan.

Työpäiväsi tulevat koostumaan:

  • ostolaskujen tarkastuksesta, tiliöinnistä ja kierrättämisestä
  • puhelinvaihteen hoidosta
  • avustavista toimistotöistä
  • muista vaihtelevista taloushallinnon avustavista tehtävistä

Odotamme sinulta:

  • sopivaa koulutustausta (esim. vastavalmistunut tai opintojen loppusuoralla oleva taloushallinnon opiskelija AMK/yliopisto)
  • Excel osaamista
  • hyvää asennetta ja halua oppia taloushallinnon tehtäviä
  • oma-aloitteista ja toimeen tarttuvaa työotetta
  • eduksi katsomme kokemuksen avustavista taloushallinnon tehtävistä

Tarjoamme sinulle:

  • mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta
  • monipuolisen kesätyökokemuksen
  • kiinteän palkan ja säännölliset työajat
  • mitä mahtavimmat työkaverit

Heräsikö sisäinen renttaajasi? Lähetä hakemuksesi ja cv:si palkkatoiveineen pikaisesti, kuitenkin viimeistään 17.5.2021 sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Kerrothan hakemuksessasi, minkä ajan olet käytettävissä! Lisätietoja tehtävästä antaa Renta Telineiden talousassistentti Satu Tähtinen p. 040 775 5936.

Käy tutustumassa urasivuillamme lisää renttaamiseen ja siihen, miksi juuri meillä kannattaa olla töissä: https://renta.fi/ura/

HR-assistentti, Vantaa

Renta on kone- ja laitevuokraamo, joka tarjoaa modernit ammattikäyttöön tarkoitetut koneet, laitteet, telineet ja sääsuojat, logistiikan sekä asennus- ja purkutyöt yli 84 toimipisteen verkostostaan Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Puolassa ja Tanskassa. Koko konsernin liikevaihtomme vuonna 2020 oli yli 210 MEUR ja palveluksessasi on yli 850 renttaajaa. Luottamuksesi arvoisia ammattilaisia, sellaisia me olemme!

Etsimme Vantaan pääkonttorille energistä ja toimeen tarttuvaa HR-assistenttia monipuolisiin henkilöstöhallinnon tehtäviin. Työtehtäväsi tulevat koostumaan mm. seuraavista tehtävistä:

• yhteistyöstä ulkoistetun palkkahallinnon ja vakuutusyhtiön kanssa
• rekrytointiprosesseissa avustamisesta
• päivittäisten työsuhdeasioiden sujuvasta hoidosta ja ongelmanratkaisusta
• työsuhteen alkamiseen ja päättymiseen liittyvistä hallinnollisista tehtävistä
• työhyvinvointi- ja työkykyasioissa avustamisesta

Työtehtävä on uusi ja se on mahdollista rakentaa osin tehtävään valitun henkilön vahvuuksien ja kiinnostuksenkohteiden mukaisiksi.

Voit olla etsimämme henkilö, mikäli Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja noin 1-2 vuotta aikaisempaa kokemusta vastaavista henkilöstöhallinnon tehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyvää paineensietokykyä, asiakaspalveluhenkisyyttä, huolellisuutta, järjestelmällisyyttä, joustavaa asennetta ja toimeen tarttuvaa työotetta. Erinomaiset kommunikointitaidot edesauttavat työssä menestymistä.

Työsuhde on määräaikainen vuoden 2021 loppuun. Toiveenamme on, että pystymme tarjoamaan Sinulle vakituisen työtehtävän henkilöstöhallinnon tehtävien parissa määräaikaisuuden päätyttyä. Tällä hetkellä työskentelemme pääosin etänä ja tulevaisuudessa myöhemmin yhteisesti sovittavan hybridimallin mukaisesti. Toimistomme sijaitsee Vantaalla, aivan Jumbon vieressä.

Heräsikö sisäinen renttaajasi? Lisätietoja tehtävästä antaa HR-asiantuntija Mia Rainiala p. 045 788 16313. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelo sähköpostilla 17.5.2021 mennessä osoitteeseen [email protected]. Toimithan pian, sillä täytämme tehtävän heti oikean henkilön löydyttyä!

Assistant Controller, Vantaa

Moi!

Olen Vili Vasenius ja työskentelen Renta Yhtiöillä assistant controllerina. Viimeisen kahden vuoden ajan olen ollut osa Rentan Suomen taloushallinnon tiimiä ja päässyt kasvattamaan omaa osaamistani monipuolisissa taloushallinnon tehtävissä. Minulle tarjoutui mahdollisuus ottaa seuraava askel urallani ja siirtyä meillä talon sisällä konsernilaskennan tehtäviin. Meillä on Suomen taloushallinnossa mielenkiintoinen assistant controllerin paikka auki!

Assistant controllerina työtehtäväni ovat olleet monipuolisia taloushallinnon tehtäviä ja olen toiminut controllerimme työparina. Pääasiassa työpäiväni ovat koostuneet mm. erilaisista laskujen käsittelyyn liittyviin tehtävistä, toimittajien perustamisesta, laskutusajoista, avustavista raportoinnin tehtävistä, ostolaskujen maksatusajoista, myyntisuoritusten kirjaamisesta, perinnän tehtävistä jne. Kuukauden katkon tehtävät ovat olleet keskeinen osa omaa työmaatani. Assistant controllerin tehtävässä tulee olla näppärä Excelin kanssa ja kiinnostunut järjestelmistä. Tehtävien hoitamista on auttanut myös toimeen tarttuva työote ja uteliaisuus uuden oppimiseen. Päädyin Rentalle taloushallinnon opintojeni loppuvaiheessa eli sinäkin voit olla opintojen loppusuoralla oleva taloushallinnon tuleva ammattilainen tai uralla jo vähän kokemusta kerryttänyt juniorosaaja, joka etsii mahdollisuutta päästä todella näyttämään kyntensä. Meillä Rentalla pyritään työtehtävissä huomioimaan työntekijöiden omat vahvuudet eli tässäkin työtehtävässä on työnkuvaa mahdollista osittain rakentaa tehtävään valitun henkilön vahvuuksien ja kiinnostuksenkohteiden mukaiseksi. Tässä työtehtävässä yksi huikeimmista asioista on ollut mahtavat työkaverit ja kannustava työilmapiiri.

Etsimämme assistant controller on positiivisella asenteella varustettu, uusista asioista ja uuden oppimisesta innostuva tiimipelaaja, joka työskentelee mielellään myös itsenäisesti.

Työtehtävä on vakituinen ja työpisteesi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Vantaalla, aivan Jumbon vieressä. Tällä hetkellä työskentelemme pääosin etänä ja tulevaisuudessa myöhemmin yhteisesti sovittavan hybridimallin mukaisesti.

Miltä kuulostaa, haluatko mun työpaikan? Jos tämä nappasi niin lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv:si palkkatoiveineen 10.5.2021 mennessä sähköpostilla meidän henkilöstöhallinnolle osoitteeseen [email protected]Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Anne Hardén p. 050 3122 621. Kannattaa toimia pian, sillä tehtävä täytetään heti oikean renttaajan löydyttyä!

 

Käy tutustumassa renttaajiin urasivuillamme: https://renta.fi/ura/

 

Renta on suomalainen vuonna 2016 toimintansa aloittanut rakennuskoneita ja -laitteita vuokraava yhtiö. Renta toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Puolassa yli 700 työntekijän voimin 75 toimipaikan verkostolla. Vuokrattavan kaluston tarjoama kattaa laajasti työmailla käytettävät koneet ja laitteet sekä niihin liittyvät palvelut. Rakennuskoneiden lisäksi yhtiö tarjoaa työmaatilat, teline- ja sääsuojauspalvelut sekä rakentamiseen liittyvät työmaapalvelut.

 

Luottamuksesi arvoisia ammattilaisia, sellaisia me olemme!

Avoin hakemus

Avoin hakemus

  • Max. file size: 256 MB.
  • Max. file size: 256 MB.

Lisätietoa työpaikoista

Mia Rainiala

Mia Rainiala

HR-asiantuntija